12. helmikuuta 2007

Lisää tilaa!

Mä tartten lisää kakkaustilaa eli Scheissensraumia niinko saksalaiset sanoo. Tänäänki mun on täytynny pantata koko päivä, ko täälä Martsasa ei kertakaikkiaannoo yhtään hyvvää kakkapaikkaa. Tai on paikkoi mut vaan huonoi. Nyt äske mamman kaa potkurilenkilä mää sitte vihhoin viimein löysin yhen kelevollisen - ko mamma ekkana lopultakkii ymmärsi riisuu mult ne vetovaljaat pois. Ne päälä ei voi tehhä, ko se kiinnityskohta on sillai pyllynpäälä just haitolla.

Kotipiha sitte. Ei täälkää oikei voi ko tolla Roltsun ja mamman vauvvalla on Se Vaihe. Se kakansyöntivaihe siis. Se kulukee mun peräsä tuola pihala ja jos mää kyykkään, se änkee kuonosa mun pyllyyn ja suoraan imasee truuttat parempiin suihi. Mammakaa ei erityisemmin tykkää siittä ja se yrittääki kattoo ett me ei oltais Simpan kaa yhtäaikaa valavomata ulukona sillon jos mä voin ehkä tehhä. Mähän oon sanonnu, ett mulleio heleppoo!

Terveisin, La Armi