27. syyskuuta 2008

Äitiys

Mä olen saanu lapsen. Tää elämäntilanne... tää on aika herkkää... Viimme yönä mää koko yön etsiskelin sopivaa pesää mun lapselle. Oisin rampannu ulos ja sisäänki, jossei mamma vaan olis hermostunnu siihen.

Tää mun lapsi on kaunis ja täydellinen. Vaikka mamma sanooki, ett se muistuttaa kumisorsaa. Ja sanoo, ett tää todistaa sen, ett munki jalostukseen on käytetty pullasorsaa. Kutut! Tää lapsi on just isänsä näkönen! Terqqui vaan Sulle, Jartsa! Mun lapsi on älykäskin (naturelmente!). Se osaa jo sanoa "Queeek!" kun sitä vätkyttää hampailla.

Mamma ei kyl muutenkaan tajuu mitään vauvanhoidosta. Se sanoo mulle, ettei sitä vauvaa tartte enää hautoa mun takajalkojen välisä (vaik sorsa onki) jos se kerta on jo syntynny. Kutut mää mitään haudo, mä imetän!

Terveisin, La Armi