3. kesäkuuta 2010

Raideri

Mamma on vähä huhunnu, ett mun tulis laittautuu uudelleen kentille. Voin mä ehkä joo, jos mun tarpeet tyydytetään asiammukasesti. Jotta mä lähtisin taas julkiseen esiintymiseen, mun raideriin tarvittas ainaski:

SISUSTUS:
3 divaanii
1 180x220 cm vuode ilman hernei
1 levee nojatuali
monta pistoketta mun managerien kännyköille
10 hyvinvarusteltuu roskalaatikkoo
100 x pehmusteet
200 x lämmikkeet
50 x viilentimet

TARJOILUT:
3 rullaa revittäviä talouspaperirullia
1 wubba
15 tennispallo
150 tennnispallon heittäjäorjapoikaa
10 Wiilentäjää...
6 ruokakuppii
6 ruokakupin pidintä
& sisälmyksii ainaki x 25.
10 wesicuppii
10 wesicupin pidintä
20 santsikuppii
20 santsikupin pidintä
veittiä, haarukoita tms. välineitä joilla palvelusväki saa makkarapaketit auki
15 l normilämpöstä hanavettä
15 l viilennettyy ostovettä
2000 l +12C pluttraceerausvettä altaineen
1 pluttraceerain

RUOAT
15 kg parasta kuivamuonaa
8,59 paunaa tuoretta, palijorasvata jauhellihhaa
15 tölkkiä vettä saviojasta
19 tölkkiä vettä pascaojasta
10 litraa vettä raanasta
1 pss Frolicia (1,5 kg)
kilo kissanjauhellihhaa
kurkkuja (leikattuina)
piimä

MUUT
vähintään 8 kissaa ajettavaksi
9 lautasellista hevosenkakkaa
herneenpoisto vuoteesta
hieronta
kiropraktikko
kirouspraktikko
siivilä
partakoneenterä
tasanen alusta

Näilä ehdoin mennään tai pannaan ylityökielto voimaan.

Terveisin, La Armi