17. toukokuuta 2007

Nonnih!

Kuules mamma, mitä mä sanoin! Mun turkki on erinomane! Tuomaritätiki oli samaa mieltä ja anto eehoon. Tällai sano Holmin Marianne Suonejoela mun esiintymisestä:

"Keskikokoinen, jolle toivoisin voimakkaamman raajaluuston. Runkoon sopiva pää, mutta loiva otsa. Purenta OK. Kaula saisi olla voimakkaampi ja sen asento vähemmän pysty. Erinomainen eturinta ja rintakehä. Hieman luisu lantio ja matala hännän kiinnitys. Erinomainen turkki ja värit. Liikkuu vaivatta. Miellyttävä käytös."
(paksunnos mun)

Se mitä täss on ny sattunnu, niin mä myös mummilaan tultuu heti pistin vähä reippaammin tassua toisen eteen tuloxella ett mullon ny pitkä mut ei kauheen syvä kummiskaan toi haava mun oikeen etutassun anturassa! Auts!! Lauantain pk-kisan kohtalo näyttää huonolta...

Terveisin, La Armi