22. joulukuuta 2007

Cinccuu

Ja eikö taas paanalle... Me ajettiin eile koooko päivä poikki Suomen, Punkkixelt mun mummilaan.

Mää oon mummille ollu kovasti apuna. Me eilen paistettiin kinkkuu, ja mää olliin paistomestarina. Ko ei mummi millään ois yksin osannu sitä kinkkuu paistaa.... nytki se piti sitä aivan liian kauvvan aikaa uunisa! Mää monneen kertaan kävin sanomass, ett sen vois jo ottaa pois siältä. Huoh!

Eipä täss sitte kauheesti muuta. Jänixii oon jahtannu, ja vaikka kuinka monta pupuu oon jo melekein saanu kiinnikki. Ai niin, ja aamulenkil me nähtiin Roi. Ja Eetu ja Zorro. Mää Roin kaa vähä riettasin, ja sitt me jatkettiin sillai ett Roi kotiin ja me mamman ja Simpan kaa Koiramäjelle.

Nyt mun täytyy mennä vahtiin, ett mummi osaa sen kinkun oikein kuorruttaa!

Terveisin, La Armi