30. joulukuuta 2007

More äksön.

Ei tää mun äksöni siis tähän loppunnu. Mää kävin sitt iltapäivällä vielä vinguttaan mun hippuloita aika railakkaasti tuola mettälenkillä. Mammaki jopa tuumas, jotta aika komiasti mää sielä kurvaan. Sain siis olla irtikki, enkä kertaakaan karannu. Mitä ny vähä laajoja kaarroksia tekkiin. Se siinä vaan oli yks vähä nolompi juttu, ko mun kakan mukana tuli sellane heinänkorsi ja se tarttu mun pyllyrreikään. Mamma joutu sen sitt onkiin poies. Yäk! Ja sitt ko me tultiin kotio, niin mamma vaan söi (me ei saatu mitään - Suuri Epis!) ja sitt me lähettiin rottistottixiin. Mää olliin sielä aika reipas!

Simpalla oli äksönii ja. Ja varsinki narttui. Ekkana se kävi tunnin lenkilä Ayan ja Mini-Manin kaa. Aya on berni Mini on nöhvis. Isoi ja mustii koirii, varppina ovat jotain tappajii. Mamma sano jotta Simppa oli aika laila riettassu niitten kaa. Kyl mä sen arvaan... Sitt näitä narttuihan Simpalla piisaa. Siel rottistottixis oli sitte Sanna. Nyt tää on sitt koko ilta ollu yhtä lällynläätä: "Sanna sitä, Sanna tätä, Sanna revittää patukkaa mun kaa, Sanna pussaa, Sanna halaa..." Siis Tsiisyss!!! Mun mielest pitäis olla joku sääntö ett bernit ei sais osallistuu rottistottiksiin, ko sitt tää on tällast!

Terveisin, La Armi