18. maaliskuuta 2008

Maineensa veroinen

Yks täti oli tännään kaupasa sanonnu mammalle, jotta kaikki rotvailerit on hirveitä raatelukoirii ja tappajii. K-a-i-k-k-i! Kaikki. Siis mäkinkö?! Ja ett ne pitäis sentähhen lakisääteisesti lopettaa.

Mä en ihan varmana tiä, mitä se lopettaminen tarkottaa. Mutt mä luulen, ett se on sitä, ett ensin pistetään lihoiks ja sitte krillataan. Krillaaminen on mun mielestä tosi kivaa - varsinkin makkaran, mut kyjyksetkin käy. Etenki sit sillain, jos Jartsa tai Hexa tai joku heittää mulle pallua sillä välin ko rilli lämpiää. Jotenka ei mulloo mitään sitä vastaan jos tää lopetus tulis rotvailereillekki lakisääteisex.

Mut mitä siihen hirveeseen raatelijuuteen tulee, niin mäki olen kyl koittannu olla tänään maineeni veroinen jos kerta k-a-i-k-k-i muutki rotvailerit on. Joo siis ei, mää en oo koskennu L&T:n jätciin, vaikk ne kävi taas tänä aamuna koluamasa. Ne mää oisin vaan syöny, mikä on kyl Ihan Eri Asia ko raateleminen! Mutt olen mää raadellukki: nimittäin mamman pannunalusen sil välin ko mamma oli töisä. Se alunen on - tai siis oli - korkkii tai jotain... Se on aika heikosa hapesa ny.

Joo, ja kyl toi raateluteoria taitaa olla ihan tosi. Ainaski toi pentu seuraa mun tassunjälisä, mutt siittä tosin, kuin mallikkaasti, voidaan olla montaa mieltä. Se on näemmä asken ottannu mamman patakinttaan käsittelyyn. ...aika säälittävää touhuu...

Sano,

La Armi