23. tammikuuta 2007

Ber! nej...

Siissokei Kel-lään voi olla niin huonoo tuurii ko mulla! Mix just MÄ olen joutunnu samaan talouteen kahen pernin kaa... ja mammanki viel... Ei VOI olla siis...

Ekkanaki, eile. Tolla pikkupernilä oli aivan hirvee oxennustauti (melkein sellanen niinko mammalla ko se on illalla käyny Virven kaa "no-jos-ny-ihan-vaan-yhellä"). Ja mun koko kämppä haisi ygälle!! Tsiisys! Ja mamma hoitaa ja luutuu ja keittää ja tarjoilee sellasest ihanast pikkukupist sille pennulle jotain ihanaa jotain sellast riisivettä. Sakee varmaan. Ja Mä en saa! Se on Vääryys!

Tokkana tuli vääryys täs tänään kans. Rolle sanoo ett se on kuolemaaki pahempi, mut ei se voi olla jos siittäs saa makkaraa. Kuolemaaki pahempi on esmes se jos mulla on finni leuasa just ennen näyttelyy - niinko kesällä. Oottexte kuullu, ett kukaan ois saanu makkaraa siittä hyvästä että on finni leuasa?! Non nnih! Eli toisinsanoen kuten mun valveutuneet lukijat jo varmaan ymmärtää, Rollella oli pyykkipäivä. Ja huomenna se kuulemma pääsee Annareetalle. Siis kampaajalle.

...ja Mulla on sentäs lauvantaina Esiintyminen! Mä vien mamman Tårnioon tokon alokasluokkaan kisaan ja olis syytä, ett Mun karva olis priimakunnosa. Mut ei siis tota bernii vaan jynssätään... mäennala!

Ei kommentteja: