28. tammikuuta 2007

Togo

Okei mulloli siis tänään Esiintyminen Torniossa. Mää olliin Togosa. (Mamma kyl sanoo ett se on "tokossa" mut mun mielest "Togossa" kuulostaa hienommalta ja siten mun arvolle sopivammalta!) Tulliin ronssille, elikkä 181,5 pojoo, eli ykköstulos ja kolmas sija kymmenen alo-koiran sejasa. Onnittelut vaan Ruskalle joka vei sielt jäkpotin kotio! Mää tekkiin ehkä joitain omia sovelluxii siel... kuten liikkeestä seisomisen kakski kertaa kesken "vapaana seuraamisen". Ja yhen perusasennon mää ottiin peilikuvana. Siis sillai mamman oikeelle puolelle istuun, pylly etiäppäin ja kuono Mun Yleisööni (mamma tyhymästi oli kankku porukkaan päin siinä). Ja sit mul meni vähä sekasi toi luoksepäästäväisyys ja luoksetulevaisuus. Mä ko oon aina käsittänny, ett siinä luoksetulevaisuues katotaan kuin reippaasti lähtee moikkaan tuomarii. Ja mä Olin reipas! Ylipäätään voi sanoo, ett vähä outo ja kankee mamma oli, niiett ne pojot mitä me EI saatu, oli mamman syy.

Terveisin, La Armi