20. huhtikuuta 2008

Gardenwork

Viimmeset pari viikkoo on toi mun puutarha ollu ihan turpeessa. Ja Simppa on hiihtänny mun peräsä, kuono kylvövakoa auraten. Ja mamma on manannu, ettei mul taas voi olla kylvöaika tulosa.

No ei ollukkaan. Mää olliin tosa loppuviikon Tainalasa, ja mää muistin ja hokasin, ett eihän mun siis juoksua pitänykkään tehä...

Siispä mää synnytin nyt viimme yönä. Kakstoist pentuu. Ja mä arvaan ett kaikki taas kyselee kelles nää on. Joo ei oo Tainan Tuopille, vaikka olin mä senki kaa kun mää olliin Tainalasa. Nää on yhelle aikas menestyneelle poliitikolle. Se on pitkin kevättä laittannu mulle sextiviestei, ja mää oon niistä tullu raskaaks. Ainaki kakssataa niittä viestei on ollu. Mä jo varotin mammaa, ett jos joku Koiramme tai DailyMail julkasee nää, voi alkaa korvat punottaan.


Terveisin, La Armi