10. toukokuuta 2008

Sexiloma

Mää oon ollu ny monta päivää ny yhen mamman tutun mökilä pohojosesa. Sen mamman kamun koirat oli mukana ja. Ne on poikakoirii, jotai kai ne on noutajii tai sinneppäin rotusii. Parasta täsä on se, ett mä oon saanu käyttää niitä just niinko mä haluun ja just niin *palijo* ko mää haluun. Niinettäsillälailla tää on ollu mulle ihan oikia sexiloma. Paitsi että mammallonnollu aikas lailla kuivempaa. Se on paiskinnu töitä sillävälin ko me on hömpätty irtovapaana pihala.

Ja Ansa oli sitt polttaa koko mökin. Tai ei me tiijetä ett se oli just Ansa, mut kuka muu olis alakannu ramplaamaan sähköliejen nappuloita kaakkoon. Aika magee oli kärtsä! Siinn meni yx sellane korkkinen pannunalusta ja yks muovinen mikrocupu. Joo ja sitt samana iltana, ko mua pänni se käry, me mentiin aika palijo kauvemas siittä mökiltä lenkile. No mää tietty häippäsin mun omille reiteile. Kyl mää tunnustan ett mul meni aikaa ennenko mää löyttiin takasi sinne mökile. Mamma oli jo kirijottannu sujensuuhunjoutumisilimotuksen Tapijolalle mun puolesta. Mut kämpille mää löysin kuiteski - mutt täytyy tunnustaa ett vähä meinas meitzi zsippaan sen marathonin jäläkeen.

Nytteko me tultiin kotia, ja hajettiin Simppa hoijjosta, se ykäs. On vissiintaaskai jonkillainen suolitucos. Ansis kattoon, mitä tästä taas ny seuraa...

Terveisin, La Armi