5. helmikuuta 2009

Riteeristö

Mua eppäilyttää.

Mamma on viimme aikona senttaillu maileja yhen setän kaa. Ja sitt ko se lukee sen setän viestei, sillon sellanen typerä virne naamalla. Tää EI lupaa hyvää!

Mun tarttis nyt päästä isceen mun käpäläni siihen äijjjään, ja tsekata onkse kyllin hyvä mammalle. Puhumattakaan siittä, onxe kyllin hyvä Mulle!!! Ekkanaki, mää eppäilen ett osaaxe rapsuttaa pyllyn päältä ollenkaa niin hyvin ko Jussi? (Mua siis - mammalle ny kelepaa mikä tahasa - onhan toi nähty... No joo joo Timppa *Sitä Höhölää* lukuun ottamatta; juu nou, ai nou, evribadi nous!)

Ja toisexeen mää mietin, jotta ossaako see ees heittää pallua?! Ja kestääx sen jätkän kunto mun ja mun pallon kaa? Jos se jaksaa ehkä vähintään 24h putkeen, niin sitt me voidaan ehkä se ottaa, muussa tapauksesa... Paistix!!!

Terveisin, La Armi