8. helmikuuta 2009

Sivveyspolliisi

Mun mielestä Pirjo on ihan tyhymä! Hemmetin sivveyspolliisi, sanon mä! Siis mä olen aikuinen nainen, eikä mun mielest Pirjolla oo mitään saumaa mennä sanoon, ketä mä treffaan ja kenen kaa mä seukkaan.

Mutt sitte niinko eilenki... Heikin ja mun piti mennä naimisiin. Me oltiin tilattu Pihtiputtaan Sellille kunnon kemut ja tarjoilut. Ja Rauli Pädding soittaan. No Heikki lähtee hiihtään Puttaale päin, mutt mitä tekee Pirjo?! Siis mun sulhanen ei ehhi Vihtin keskustaan astikkaan, ko Pirjo järkkää sen karsseriin ja kyydittee takas kotio.

Hemmetti! Mä en tule sulattaan Pirjolta tällast puuttumista *mun* yksityiselämään! Mä täten lähetän Pirjolle pari oikein tujuu paukkuu mun täydellisestä pyllystä. Nauti niist ny sitte... sivveyspolliisi!

Terveisin, La Armi