28. helmikuuta 2009

Tallin vaihdos

Mä oon aatellu, ett ens kaudelle mä vaihdan tallii. Mä vaihdan Mamman Tallista Tainan Talliin. Siinnon se etu, ett Tainan Tallissa mullon pääsy Tainan tallille.

Sanoinhan mä jo, ett me oltiin Ansan kaa tainaamassa ke-pe? Mä oon Tainan koira. Me käytiin Tainan kaa kävelylläki. Yx ilta mä txtasin mammalle tällain: "Hei mamma. Me käytiin äsken kävelemässä, ja törmättiin isoon laumaan miehiä joilla oli isoja autoja. Taina kertoi ett on niillä letkutkin isot ja niinhän niillä oli kun maata pitkin meni monta metriä... Minä sit menin mun rinnat rottingilla ja pikku pirpana ei ymmärtänny palomiehistä mittään."

Rääpäleestä puheenollen... mä en kyl ymmärrä mitä se Tainan Tuoppi näkee toss Ansassa! Jos jonkun kaa heittää palloo ja kaikkee, niin kantsis mun kaa, koska mää ossaan nää jutut! Ei tolle ipanalle tarvis palloi heitellä vaan Mulle... Ehkä Tuopin maku narttujen suhteen eio vielä oikein kehittynny... Ihan tyhymä se on joka tappauksesa! (Tai no, on se sitt toisaalta ehkä aika kiwaki...)

Terveisin, La Armi