26. kesäkuuta 2009

Hukkaputki

Mullonnollu pallo hukasa. Mutt se on löytynny. Sen sijaan mammallonnollonnollu palijo asioita hukasa viime aikona. Sillon ollu kerrassaan hukkaputki.


Ekkanaki mammalta hävis Koira. Siis Koira. Siis Mä. Ne Virven ja Myrskyn kaa etti mua monta tuntii juhannuspäivänä. Mutt minkäs mää sille voin, jos mamma unohtaa mut tonne ulukosaunaan. Se kävi viemään sinne puhtaita pyyhkeitä. Eikä älynny kattua, jotta mä tepastelin sisälle ja. Sitt niinko parin tunnin päästä mua aletaan kaipaamaan ja voi *vi-de-o*! Turha kait mua on ulukona huhhuila, ko mää oon sielä saunasa oottamasa jotta millon päästään lämmittään.

On mammalla sitte ollu muutaki hukasa. Esmes auuain, visalasku, sisäkengät ja villasukka. Tosin seijjollu oikeesti hukasa se sukka, ko se oli Ansalla imetettävänä. Ja sitt mamma hukkas myös sen lepaccotuolin meijjän pujujeeneihin. Onnex Jussi toi sen mukana.

Ansa kävi hakkeen tänä aamuna Timpan lentoasemalta. Mä vaan pelkään, ett tätä menoo sillon se Timppaki hukasa.

Terveisin, La Armi