10. kesäkuuta 2009

Hot Mama

Eilettäin ja tänäättäin on mamma käyny aika kuumana. Sen ei tartte ko laittaa mittari kainaloon niin jo tulee trooppisii lukemii.

Koska mamma ei nyt siis viitti kauheesti riehuu meidän kans, ja koska mullakin on haava tassusa (tuli vähä biletettyy Roipesterisa ja rymyttyy Pekkiksen kaa Ounasvaaralla), niin mamma on käyny mua uittaan. Ko siinä sen ei itte tartte muuta ko heittää pallua ja väistellä roiskeita. Mutt sielä uimasa se mamma vasta kuumana käviki! Mä sanoisin, ett sillä alko suorastaan keittään ja aika rajusti.

Me oltiin siis altaila. Sinne tuli jotain jätcii (ei L&T:n - nää oli jotain neliviiskymppisii äijjiä). Niilloli moottorikelekka kyyvisä. Siis ko eihä nyt ole luntakaa! Sillä ne jätcät sitte rupes rälläämään. Palijaasa maastosa. Ja kiihyttivät lammikoihen yli.

Ne tyypit näki ja tasan tarkkaan että MÄ olen uimasa siellä kauempana lätäkösä. Mutt eiköhän kaiffari tuu sen kelekan kaa, kurvaa just mua vastapäätä ja ala kiihyttää hulluna suoraan mua kohti. Aika rajun näköstä se oli. Mamma sano, ett se teki sen tahallaan. Mä olin siinn tilantees tietty täysin cool, mutt mamma repes. Heti ko se niitten vehje oli toisela rannala, laitto mamma vähä palautetta meneen sinne lahden yli. Ja kuulu varmaan meinaan kylille asti se kommentointi.

Mäkin voisin kyl kertoo mielipiteeni niitten pissa-aivojen toiminnasta. Mun palaute on as follows:










Terveisin, La Armi