20. kesäkuuta 2009

Jussijuttuja

Mun juoksu alko tänään.

Siihen on sellanen taika, ett jos juoksee oikia siili suusa kolome kertaa kaivon ympäri kiljuva mamma ("Irti! Irti! SPRQL! Irti!!!) kintereillänsä, ja antaa Myrskyn lussuttaa pimpparallaa, niin seuraavana aamuna tullee se juoksu.

Mää oon muuten kokkeillu uusii asentoi mun sängysä. Esmes T-dispositio on sellanen, että pidetään pylly mamman tyynylä niinko normaalisti, mutt ei ollakaan pitkittäin vaan poicittain sängylä. Toinen on niin sanottu sardiiniasento, elikkäs kansanomasesti sanottunna läskiprässi. Se mennee sillain, ett litistetään mamma mahdollisimman littiäksi mun ja Simpan, tai vaihtoehtosesti mun ja Pekkiksen väliin. Voidaan tehdä myös ns. heavy duty -läskiprässi, joka menee sillain, että otetaan mun lisäx Pexxon, Ansis ja Simppa, ja nelijästään likistetään mamma unten maille.

Terveisin, La Armi