24. tammikuuta 2010

Hävitöntä!

Grrrafff!

Martsalaiset ei taaskaan osaa yhtään käyttäytyy! Mun näköpiirissä suoritetaan taas toimenpiteitä ilman mun lupaani. Arff! Naapurin hevonen lotkauttaa korvaansa. SE EI VETELE!!! Putaankyläntiellä kävelee joku! M-u-n reviirillä! No okei, onhan sinne matkaa ja siinnon Henryn ja Kaijan mökki ja tonttiki meiän ja sen tien välissä, mutta jos mä nään sinne, mullon oikeus sanoo ketkä siinä saa kulkee ja ketkä ei. BOU-BOU-BOU-BOU-BOU!

Mää kävviin tännään mamman kaa hallila reenaamasa. Mamma ei älyä ollenkaan miten agilitii mennään. Se luulee, ett pitäis hyppää niitten tyhmien rimojen yli, mutt mä tiän ett ne on ne siivekkeet joitten päältä loikkastaan elegantisti - niinko mä nyt aina - meneen. Muutenki oli vähä vaikee keskittyy, ko mun suorittaesa Simppa oli kytkettynä oveen kii ja se karju täysillä keuhkoilla niinko sika jolta päätä sahattais tylysälä puukola.

Ja jukoliste! Taas joku liikahti tällä puole Kiiminkijokia. RGRRRAFFF!!!

Terveisin, La Armi