22. tammikuuta 2010

Kenttäkeittiöö

Mä olen taas joutunnu hankkiin täydennystä siihen niukkaan ja vajavaiseen ruokavalioon mitä mamma meile tarjoo. Siis enno syöny naapurin Martta-mummoo, ko se on kiva eikä siis syötävää. Eiku mää oon vieraillu taas tuola kenttäkeittiöllä... Me käytiin eilettäin taasen Annalankankaala, ja sieltä löyty taas aika kivasti tota hevosenkakkaa.

Ajatelkaa - jäätyneilä hevosenkakkaroilla joutuu meikä hengisä sinnitteleen! Voisko joku ny vihdoin viimein ottaa yhteyttä elläinsuojeluun tahi maksaa etes mammalle parempaa palakkaa?!

Mää kuulin äsken mammalta, että naapurin Risterin mökki tullee myyntiin. Niin että jos ny joku haluu olla oikein posh, niin voi olla tsäänssii päästä mun naapuriin asuun. Sehän nostaa katu-uskottawuuttaki jo 245 prosenttii.

Niin siittä meiän lenkistä vielä sen verran, ett Simppa ja Ansa paino taas meneen about 7 Rihterin asteikolla. Sillä seurauksella, että Simppa lenkkas sitte takasi autolle. Sen takajalaka meni. Venähys. Niimpä se ei päässy akiliitoonkaa illala. Mamma sanoo, ett kyll sitä v*tutti! Mutt nysse takakopi on jo aikas hyvä eikä juurikaa enää huomaa ett Simppa ontuis jos ei tiä. Mamma vaan sanoo, ett säikähykselä selevittiin. Jos se ois joutunnu taas sitä Akuuttiin tyyrään, siinnois menny taas äkkiä parisataa ja sehän meinaa ett mun dieetti ois taas kärsinny. Jotta sikäli.

Terveisin, La Armi