1. kesäkuuta 2007

Rottweiler synnytti virtahevon!

Mä olen yhä lapsivuoteessa. Vaik mä synnytin jo viime viikolla. Siis kylhän mä ny piuhan peräsä tuun, jos mamma pakottaa mut pissalenkile. Muuten mä kyl mieluiten oon mun pesäsä.

Mä kaavailin mun esikoisesta juristii. Pariki päivää ehdin sitä imettää mut se hävis. Mamma sano, ett se kaappas firman rahat ja läks Antigualle. Mut miten se voi, eihän silloo passiikaan vielä?! Mut mamma väittää ett vihreet vinkulelut ei tarvi passii varsinki jos ne matkustaa ruumasa. Musta jotenki tuntuu, ett mamma vedättää mua nyt jollainlailla...

Sit mun toisen pennun mamma laitto pesukoneeseen pyöriin. No se oliki oikeestaan mamman pentu jota mä imetin paremman puutteessa. Villasukaks mamma oli sen ristinny. Mut nyt mullon taas löytyny yks mun pennuist! Musta on ihan normaalii, ett rottweiler synnyttää virtahevon. Kattokaa ny noita Senninki pentui tuolt sivvuilta! Ihan virtahevonpennuilta neki näyttää! Paits että ovat eri värisii ko tää mun. Mun pentu osaa sanoa "viu" jos sitä puristaa. Sitäpaitti se mahtuu hyvin poskeen, niiettä mamma ei varppina tätä mun aarretta hoxaa...

Terveisin, La Armi